Pl. Bendegúz 2011.02.20. 01:11

Első versem

 Tanórák magányos gondolati unalmában gyűrűdzött anaforisztikus agymenés. Meggyőződésem, hogy végtelenségig fokozható, de teljesen felesleges.

Íme a vers:

Mama

Ma vagyok

Magyar vagyok

Ma agyar vagyok

Magyar ló vagyok

Ma gyarló vagyok

Magyar lóhalálában vagyok

Ma gyarló hal állában vagyok

 

dátum nincs tekintettel a folyamatos munkára, valamikor 2003-2004 környékén kezdődhetett el.

A bejegyzés trackback címe:

https://alkotaska.blog.hu/api/trackback/id/tr282673894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása