Szintén valamilyen órán jött létre:

 

életkép

 

olvadó víz

folyékony íz

olajba metsző

ördögnek tetsző

táguló lét

nyeli a lét

 

dátum: 2007. 03. 27.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://alkotaska.blog.hu/api/trackback/id/tr882673937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

daVidka (törölt) 2011.03.06. 17:16:46

jók-jók, de ez nem az összes
rakj fel többet

Pl. Bendegúz 2011.03.13. 19:32:16

Azok közül, amiket folyamatosan begépeltem, nem volt több. Talán a füzetekben még van egy-kettő, de én nem emlékszem többre. Nem tudom elképzelni melyiket hiányolod. Elméletileg csak ezek születtek órákon. De simán lehet, hogy jobban emlékezel, nekem a tegnapi napra is komoly tudati erőfeszítés visszaemlékezni.

daVidka (törölt) 2011.03.18. 14:55:49

lehet, hogy suliban nem volt több, de én a frissekre gondoltam elsősorban. valamikor üzenőfalra kiraktál egyet és pl. azt nem látom
süti beállítások módosítása